Friday 18 February 2011

試験落ちました(--〆)

とても残念な結果でしたが全然ダメではなくあと少しの所で落ちてしまいました!!!

ちょっとIELTSコースはまだ早いと感じてましたが、時間がないので頑張ってトライしましたが
ダメでした!!!!

まだまだダメってことで昨日と今日はクソ踊りました 笑

ホントにクソ踊ったら少し心が和らいだぞーーーーー(^_^)/~


俺流ですがしっかりダメな時も報告したいと思います!!!

なんでかというと俺流ですが失敗を繰り返して成功に持っていく!!

ダサいと感じる時もありますが失敗してみないと分からないことなんてたくさんあり
最近は望んでる自分もいたりします!!!

ショックはショックだし本当に受かりたくて勉強したんですが仕方がありません!!!



俺は凡人だからこの失敗から何とかしていくぜ!!!!


ダンスでもそうだと思う。

こっちではよくチャンピオンとかJUST DEBOUT 優勝者とか言われますが、何度失敗してきたことか・・・。
何度負けてきたことか・・・。



俺は凡人だ!!!

なめんな凡人の努力を!!!!


そう簡単に上手くいくことなんてないしょ!!!


ってか感じで最近へこんでる人は元気出してくださいな(^u^)

俺もこれからまた英語とダンス頑張ります!!!


I failed the IELTS course yesterday.
I thought that I was studing hard myself.but it was misunderstanding.
I was shocked but i promise I'll try to harder than now.

I was dancing a lot yesterday and today.
bacause i wanted to forget it.

Actually it had fun(^-^)


Anyway

The people who sometime called me chanpion but I lost the battle so many times
I'm not genius. and then  i thinking when i lost the battle i could learn something .

I don't like the fail but i don't know how to improve only this method.

Probably I'll contine to small fail and I'll want to be successful.

1 comment:

  1. Ganbatte Hicky-san... Your english has improved so much from the first day we met in the Surry Hills house! I'm really proud to see you writing this blog in english!! ^.^

    ReplyDelete