Sunday 31 January 2016

WORKSHOP.....!!!

今日は西調布のCAPSにてワークショップでした!!

I went to Nishi Chofu to workshop today!
I surprised that they are already high level.....!!

みんな上手くてビックリしました^_^

またやりたいわぁー!!!

ちょっと体調がよくなかったのですが、治りました(笑)

ありがとうございましたm(_ _)m

I was not good physical condition but after workshop it back....!!

Thank you for inviting me again...!!

Love&Peace 


No comments:

Post a Comment