Friday 3 February 2012

Performing at Victoria Market 2



My student took it to me!!!
Thank you so much!!!!
This group has many king of dancers.For example African,Salsa and Jazz.
I've been learning from them.

1 comment:

  1. 私が,21歳の頃 アフリカを2年半 陸路で放浪したんですよ。
    小さなリュックに寝袋を詰めて。
    ダンスは,生命にとってエロティックな求愛の表現だったり、
    人類の太古から,祈りとして表現されてきました。
    私の見たアフリカの音楽やダンスは,現実が苦しくては踊り,哀しくては踊り,嬉しくては踊り
    生命の躍動感や“血”そのもので,彼らの血脈だったのだと思います。恵子

    ReplyDelete