Monday 2 January 2012

Happy New Year!!!

I hope you would be great this year.
In new year i ran for training around 40 minutes.it's kind of my habit.
anyway,i've enjoyed staying in Japan because i'd met many friends and perfomanced with GAN and YOSHIO(from SAS) also SHIGERU(Real Promotion).if i get film i'll upload it.

I've been thinking that i backed to Japan is correct because i could relax in Japan.
Thank you for everything!!!!!!!

I promise i'll study hard this year!!


1 comment:

  1. GANちゃんと一緒だったんですね。。GANちゃんも、とても優しい人で、お世話になりながらご迷惑をたっぷり掛けてしまいました。今は、人に迷惑を掛けるのが、素敵なことに思えます。ずっとHikiyama Diaryをリンクに入れて、すぐに見れる状態にしてありましたが、見ませんでした。。応援していますよ。ヒッキー先生が幸せを感じたり、喜びを感じたり、それだけで、私も嬉しくなります。どうでもいいから、なんでもいいから、ヒッキー先生の感じる喜びを追いかけてね。恵子

    ReplyDelete