Monday 24 June 2013

日本代表 Japan's soccer game

サッカー日本代表負けちゃいましたね~_~;凄い期待していましたが、まぁ〜まだ実力の差があるのかなぁーって感じでした!!

でもまだまだ私は応援します☆
諦めないで頑張って下さい!!
また挑んで下さい!!W杯で「優勝したい」といままで日本サッカーでのなかで聞いた事なかったし、負けちゃったけど、そこを目標に出来るレベルまできてるのが嬉しい!!

また偉そうでいいからデカイ事言って下さい!!俺は応援します!!

I watched the confederation cup in Brazil, this soccer game is really important before World Cup but Japan didn't pass the preliminary, actually i expected that they can pass it. I'm so sad but i still wanna support them because Japan's soccer level has got much better than before like 10 years ago. 

Ganbare good luck!!!!!! 

No comments:

Post a Comment