Saturday 25 May 2013

Shuffle starts again!!!!


Shuffleを再始動いたします。ユウスケを加えての5人でやる事にしました。僕たちにとってこれが1番自然な形でとても居心地がいいからです。
チームとは何か?ただ上手い者が集まればいいのか?色々と考えがあるでしょうが僕達はただ仲が良くこの5人でショーやれれば笑っていられるから、この形を選びました!!!

ユウスケが帰ってきてくれて本当に嬉しい^_^また皆さんに笑顔を届けられるショーを作っていきたいと思います。

皆さん是非ショー見に来て下さい!!!!!!

We're gonna start "SHUFFLE" again!! We are trying to provide the entertainment for you, so please come down our performance, it's gonna be fun!!! Let me know when you come to Tokyo.

I love 'Shuffle' so much.

Peace

No comments:

Post a Comment