Saturday 8 October 2011

Holidays has finished.

It has been for two weeks.

It's gone!!

Shit!!

Anyway i've been organising battle on the street.It means battle of busking.
This  is the first time to organise the event!!!!
I hope it will be sucessful.

Have a good weekend!!!!!!!


METH さんへ

私のリスペクトしているダンサーの一人である方が北海道に行くと聞きました。
バトルに出ていた時METHさんがジャッジだったら必ず出ていた思い出があります!!
色々お世話になりました。

楽しい話をありがとうございました笑

METHさん覚えてるかわかりませんが静岡の時はハンパじゃなかったっす 笑








No comments:

Post a Comment